Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Number of items: 5.

Article

Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 ; Aehling, Kathrin ; Maier, Michaela (2008) New technologies in internal corporate communication: Business TV and the hope for psychological effects. Business Research Yearbook : Global Business Perspectives Lanham, MD 15 1 196-201 [Article]

Book chapter

Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 ; Aehling, Kathrin ; Maier, Michaela ; Bacherle, Patrick (2010) Business‐TV wirkt... oder etwa nicht? Ein methodisches Idealfallszenario und empirische Ergebnisse zur Evaluation von Business‐TV. Woelke, Jens Forschungsmethoden für die Markt- und Organisationskommunikation Methoden und Forschungslogik der Kommunikationswissenschaft Köln 5 200-220 [Book chapter]

Conference presentation

Retzbach, Andrea ; Aehling, Kathrin ; Maier, Michaela ; Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 Internal Media Acceptance Scale (INMAS) - why and how you should assess the acceptance of internal corporate communication media. (2010) 3rd European Communication Conference of ECREA, ECC 2010 (Hamburg, Germany) [Conference presentation]

Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 ; Aehling, Kathrin ; Maier, Michaela New technologies in internal business communication: Corporate TV and the hope for psychological effects. (2008) 20th Annual Conference of the International Academy of Business Disciplines (IABD) (Houston, TX) [Conference presentation]

Schneider, Frank M. ORCID: 0000-0003-1028-0854 ; Aehling, Kathrin ; Bacherle, Patrick ; Maier, Michaela Wirkungen von Business-TV. Ein multimethodales Vorgehen. (2007) 9. Tagung der Fachgruppe Methoden der Publizistik- und Kommunikationswissenschaft in der Deutschen Gesellschaft für Publizistik und Kommunikationswissenschaft (DGPuK) (Salzburg, Austria) [Conference presentation]

This list was created automatically on Tue Jun 2 04:08:43 2020 CEST