UL Website
|
Imprint
|
Privacy Policy
|
Print
|
Home
Browse
Fulltexts
University bibliography
Statistics
About MADOC
Help
Contact
Login
Advanced Search
Back to overview
Export results as
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core Extended for FP7 projects
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Citation
Order by:
Document Type
|
Year of publication
|
No order
Number of items:
9
.
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1999)
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management.
Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 69 8 847-865 [Article]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1999)
Towards an Improved Understanding of Industrial Services: Quality Dimensions and Their Impact on Buyer-Seller Relationships.
Journal of Business-to-Business Marketing London [u.a.] 6 2 39-71 [Article]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1999)
Towards an Improved Understanding of Industrial Services : Quality Dimensions and Their Impact on Buyer-Seller Relationships.
ISBM report University Park, Pa. ; Mannheim 9 [Working paper]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1999)
Das Management industrieller Dienstleistungen : Problemfelder und Erfolgsfaktoren.
Management Know-how Mannheim M023 [Working paper]
Preview
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1997)
Gestaltung und Management industrieller Dienstleistungen.
Belz, Christian
Leistungs- und Kundensysteme Kompetenz für Marketing-Innovationen St. Gallen 2 40-53 [Book chapter]
Gruner, Kjell E.
;
Garbe, Bernd
;
Homburg, Christian
(1997)
Produkt- und Key-Account-Management als objektorientierte Formen der Marketingorganisation.
Die Betriebswirtschaft : DBW Stuttgart 57 2 234-251 [Article]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1996)
Industrielle Dienstleistungen: Bestandsaufnahme und Entwicklungsrichtungen.
Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 66 3 253-282 [Article]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1996)
Industrielle Dienstleistungen: lukrativ, aber schwer zu meistern.
Harvard Business Manager Hamburg 18 1 68-75 [Article]
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
(1996)
Industrielle Dienstleistungen als Managementherausforderung.
IO-Management-Zeitschrift Zürich 65 6 31-35 [Article]
This list was created automatically on
Sun May 29 04:27:29 2022 CEST