Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 3.

Zeitschriftenartikel

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas (2023) Revenue generation through influencer marketing. Open Access Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-24 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2023) Targeting nearby influencers: The acceleration of natural triadic closure by leveraging interconnectors. Open Access Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-20 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Lanz, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Shapira, Daniel ; Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 (2023) Buying future endorsements from prospective influencers on user-generated content platforms. Open Access Journal of Marketing Research : JMR Thousand Oaks, CA tba tba 1-19 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Diese Liste wurde am Wed May 8 01:30:47 2024 CEST automatisch erstellt.