Servicequalität als strategischer Erfolgsfaktor für den stationären Vertrieb


Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Schlieder, Bernd


Document Type: Article
Year of publication: 2001
The title of a journal, publication series: Geld-Profi
Volume: 23
Issue number: 2
Page range: 10-13
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Dt. Sparkassenverl.
ISSN: 0171-6018
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Grether, Mark ; Schlieder, Bernd (2001) Servicequalität als strategischer Erfolgsfaktor für den stationären Vertrieb. Geld-Profi Stuttgart 23 2 10-13 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item