Operationalisierung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung


Homburg, Christian ; Fassnacht, Martin ; Werner, Harald


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/11383
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2000
Book title: Handbuch Kundenbindungsmanagement
Page range: 505-527
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler- Verlag
Edition: 3. Auflage
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Fassnacht, Martin ; Werner, Harald (2000) Operationalisierung von Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Handbuch Kundenbindungsmanagement Wiesbaden 505-527 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item