Strategischer Konsens: Konzeptualisierung und empirische Untersuchung eines komplexen Erfolgsfaktors


Homburg, Christian ; Krohmer, Harley ; Workman, John P.


URL: https://www.jstor.org/stable/24183167
Document Type: Article
Year of publication: 2000
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 54
Issue number: 5
Page range: 351-369
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0042-059X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Krohmer, Harley ; Workman, John P. (2000) Strategischer Konsens: Konzeptualisierung und empirische Untersuchung eines komplexen Erfolgsfaktors. Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Baden-Baden 54 5 351-369 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item