Zufriedenheitsdynamik und Kundenbindung bei Kundendienstleistungsprozessen im Handel : Ergebnisse einer empirschen Studie


Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Mayer, Tilmann


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/11835
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2000
Book title: Dienstleistungsmanagement Jahrbuch 2000, Wissenschaft & Praxis
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Mayer, Tilmann (2000) Zufriedenheitsdynamik und Kundenbindung bei Kundendienstleistungsprozessen im Handel : Ergebnisse einer empirschen Studie. Dienstleistungsmanagement Jahrbuch 2000, Wissenschaft & Praxis Wiesbaden [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item