Der Bildkommunikationseffekt: eine Metaanalyse


Bauer, Hans H. ; Fischer, Marc ; McInturff, Yvonne


Document Type: Article
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
Volume: 51
Issue number: 9
Page range: 805-831
Place of publication: Düsseldorf [u.a.]
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0341-2687, 0036-6196
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Fischer, Marc ; McInturff, Yvonne (1999) Der Bildkommunikationseffekt: eine Metaanalyse. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf Düsseldorf [u.a.] 51 9 805-831 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item