Läßt sich durch gleichzeitige Motivförderung das Training des induktiven Denkens optimieren?


Fries, Stefan ; Lund, Brigitte ; Rheinberg, Falko



URL: http://dx.doi.org/10.1024//1010-0652.13.12.37
Document Type: Article
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für pädagogische Psychologie : ZfPP
Volume: 13
Issue number: 1/2
Page range: 37-49
Place of publication: Bern; Göttingen [u.a.]
Publishing house: Huber
ISSN: 1010-0652 , 1664-2910
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Erziehungswissenschaft II (Hofer 1982-2007, Em)
Subject: 370 Education




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item