Marktforschung : Ziele, Vorgehensweisen und Methoden


Herrmann, Andreas ; Homburg, Christian


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/12683
Document Type: Book chapter
Year of publication: 1999
Book title: Marktforschung : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
Page range: 13-32
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler-Verlag
ISBN: 3-409-12391-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Herrmann, Andreas ; Homburg, Christian (1999) Marktforschung : Ziele, Vorgehensweisen und Methoden. Marktforschung : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele Wiesbaden 13-32 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item