Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing


Homburg, Christian ; Rudolph, Bettina


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/13493
Document Type: Book chapter
Year of publication: 1998
Book title: Die Kausalanalyse
Page range: 237-264
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schäffer-Poeschel
ISBN: 3-7910-1210-X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Rudolph, Bettina (1998) Die Kausalanalyse als Instrument zur Messung der Kundenzufriedenheit im Industriegütermarketing. Die Kausalanalyse Stuttgart 237-264 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item