Die Marke: Dinosaurier oder Erfolgsfaktor für den Wettbewerb im nächsten Jahrtausend? - T. 1


Bauer, Hans H. ; Huber, Frank


Document Type: Article
Year of publication: 1998
The title of a journal, publication series: Markenartikel
Volume: 60
Issue number: 1
Page range: 36-41
Place of publication: Hamburg
Publishing house: New-Business-Verl.
ISSN: 0024-9661
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Huber, Frank (1998) Die Marke: Dinosaurier oder Erfolgsfaktor für den Wettbewerb im nächsten Jahrtausend? - T. 1. Markenartikel Hamburg 60 1 36-41 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item