Fernsehwerbung auf dem medienpsychologischen Prüfstand


Mangold, Roland


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/13627
Document Type: Book chapter
Year of publication: 1998
Book title: Die umworbene Gesellschaft : Analysen zur Entwicklung der Werbekommunikation
Page range: 17-35
Place of publication: Opladen
Publishing house: Westdeutscher Verl.
ISBN: 3-531-13102-8
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Psychologie III (Erdfelder)
Subject: 150 Psychology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Mangold, Roland (1998) Fernsehwerbung auf dem medienpsychologischen Prüfstand. Die umworbene Gesellschaft : Analysen zur Entwicklung der Werbekommunikation Opladen 17-35 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item