Kundenzufriedenheit als strategischer Erfolgsfaktor : Einführende Überlegungen


Simon, Hermann ; Homburg, Christian


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/13826
Document Type: Book chapter
Year of publication: 1998
Book title: Kundenzufriedenheit
Page range: 17-31
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler-Verlag
ISBN: 3-409-33785-7
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Simon, Hermann ; Homburg, Christian (1998) Kundenzufriedenheit als strategischer Erfolgsfaktor : Einführende Überlegungen. Kundenzufriedenheit Wiesbaden 17-31 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item