Umfeldeffekte bei TV-Spots : Effekte der thematischen Verwandtschaft von Programm- und Spotinhalt


Mayer, Hans


Document Type: Article
Year of publication: 1996
The title of a journal, publication series: Werbeforschung & Praxis
Volume: 41
Issue number: 6
Page range: 22-33
Place of publication: Wien
Publishing house: WWG
ISSN: 0256-4033
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Psychologie II (Wittmann)
Subject: 150 Psychology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Mayer, Hans (1996) Umfeldeffekte bei TV-Spots : Effekte der thematischen Verwandtschaft von Programm- und Spotinhalt. Werbeforschung & Praxis Wien 41 6 22-33 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Mayer, Hans

Google Scholar: Mayer, Hans

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item