Visuell-verbale Textgestaltung von Werbeanzeigen: Zur textlinguistischen Untersuchung multikodaler Kommunikationsformen


Geiger, Susi ; Henn-Memmesheimer, Beate


[img]
Preview
PDF
Geiger_Henn1998_Visuell-verbaleTextgestaltg.pdf - Published

Download (8MB)

URL: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/14301
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-143015
Document Type: Article
Year of publication: 1998
The title of a journal, publication series: Kodikas, Code - Ars Semeiotica : An International Journal of Semiotics
Volume: 21
Issue number: 1/2
Page range: 55-74
Place of publication: Tübingen
Publishing house: Narr
ISSN: 0171-0834
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Germanistische Linguistik (Henn-Memmesheimer Em)
Subject: 400 Language, linguistics
Subject headings (SWD): Semiotik , Textgestaltung , Werbung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




+ Citation Example and Export

Geiger, Susi ; Henn-Memmesheimer, Beate ORCID: 0000-0002-1540-6690 (1998) Visuell-verbale Textgestaltung von Werbeanzeigen: Zur textlinguistischen Untersuchung multikodaler Kommunikationsformen. Open Access Kodikas, Code - Ars Semeiotica : An International Journal of Semiotics Tübingen 21 1/2 55-74 [Article]
[img]
Preview


+ Search Authors in

BASE: Geiger, Susi ; Henn-Memmesheimer, Beate

Google Scholar: Geiger, Susi ; Henn-Memmesheimer, Beate

ORCID: Geiger, Susi ; Henn-Memmesheimer, Beate ORCID: 0000-0002-1540-6690

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item