Werteorientierte Präferenzmessung - Eine Verknüpfung der 'Means-End'-Theorie und Conjoint-Analyse


Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Keller, Thomas


Document Type: Article
Year of publication: 1998
The title of a journal, publication series: Marktforschung & Management : M & M
Volume: 42
Issue number: 5
Page range: 188-190
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Schaeffer-Poeschel
ISSN: 0933-7105
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Keller, Thomas (1998) Werteorientierte Präferenzmessung - Eine Verknüpfung der 'Means-End'-Theorie und Conjoint-Analyse. Marktforschung & Management : M & M Stuttgart 42 5 188-190 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item