Wertorientierte Gestaltung von "Lines" als produktpolitische Option im Au-tomobilmarketing


Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Keller, Thomas


Document Type: Article
Year of publication: 1998
The title of a journal, publication series: Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Volume: 44
Issue number: 1
Page range: 4-24
Place of publication: Berlin
Publishing house: Duncker & Humblodt
ISSN: 0021-3985
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Keller, Thomas (1998) Wertorientierte Gestaltung von "Lines" als produktpolitische Option im Au-tomobilmarketing. Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung Berlin 44 1 4-24 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item