Wenn Käufer auch verkaufen: Preispolitische Implikationen der "prospect"-Theorie


Bauer, Hans H. ; Herrmann, Andreas ; Huber, Frank


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 19
Issue number: 1
Page range: 5-14
Place of publication: München
Publishing house: Beck
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Herrmann, Andreas ; Huber, Frank (1997) Wenn Käufer auch verkaufen: Preispolitische Implikationen der "prospect"-Theorie. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 19 1 5-14 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item