Wertorientierte Produkt- und Werbegestaltung bei der Deutschen Bahn AG: Eine empirische Studie


Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Braunstein, Christine


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU
Volume: 20
Issue number: 3
Page range: 263-279
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0344-9777
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Huber, Frank ; Braunstein, Christine (1997) Wertorientierte Produkt- und Werbegestaltung bei der Deutschen Bahn AG: Eine empirische Studie. Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen : ZögU Baden-Baden 20 3 263-279 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item