Wundermittel Werbegeschichte? Werbung als Gegenstand der Geschichtswissenschaft


Dussel, Konrad


Document Type: Article
Year of publication: 1997
The title of a journal, publication series: Neue politische Literatur : NPL
Volume: 42
Issue number: 3
Page range: 416-430
Place of publication: Frankfurt a. M. [u.a.]
Publishing house: Lang
ISSN: 0028-3320
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Neuere u. Neueste Geschichte (Paulmann 2006-12)
Subject: 900 History

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Dussel, Konrad (1997) Wundermittel Werbegeschichte? Werbung als Gegenstand der Geschichtswissenschaft. Neue politische Literatur : NPL Frankfurt a. M. [u.a.] 42 3 416-430 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item