Innovation statt Akquisition : Wie die Pharmabranche mit strategischem Marketing zur Innovationsorientierung zurückfindet


Perlitz, Manfred


Document Type: Article
Year of publication: 1996
The title of a journal, publication series: Absatzwirtschaft
Volume: 39
Issue number: 7
Page range: 62-67
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: Fachverl. Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0001-3374
Publication language: German
Institution: Business School > Internat. Management (Perlitz Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Perlitz, Manfred (1996) Innovation statt Akquisition : Wie die Pharmabranche mit strategischem Marketing zur Innovationsorientierung zurückfindet. Absatzwirtschaft Düsseldorf 39 7 62-67 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item