Mengen- und Preiskomponente von Arzneimittelausgaben im System medizinischer Behandlung : eine empirische Analyse


Wille, Eberhard


Document Type: Book chapter
Year of publication: 1989
Book title: Innovatives Pharma-Marketing : Marktorientierung als Erfolgsstrategie der 90er Jahre ; [8. Mannheimer Marketing-Seminar]
Page range: 351-371
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Dichtl, Erwin
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 3-409-13624-X
Publication language: German
Institution: School of Law and Economics > VWL, Finanzwissenschaft, Gesundheitsökonomie (Wille Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Wille, Eberhard (1989) Mengen- und Preiskomponente von Arzneimittelausgaben im System medizinischer Behandlung : eine empirische Analyse. Dichtl, Erwin Innovatives Pharma-Marketing : Marktorientierung als Erfolgsstrategie der 90er Jahre ; [8. Mannheimer Marketing-Seminar] Wiesbaden 351-371 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item