Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag


Bayón, Tomás ; Herrmann, Andreas ; Huber, Frank ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger-Sauer, Nicola


URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/21206
Document Type: Book
Year of publication: 2007
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-0644-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marketingforschung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bayón, Tomás ; Herrmann, Andreas ; Huber, Frank ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger-Sauer, Nicola (2007) Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag. Wiesbaden [Book]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item