Preissegmentierung im deutschen Strommarkt - Ein interaktives Pricing-Konzept im Retail-Markt


Veit, Daniel J. ; Weidlich, Anke



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
Page range: 165-180
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bauer, Hans H.
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 978-3-8006-3406-4
Publication language: German
Institution: Business School > Dieter-Schwarz-Stiftungslehrstuhl für ABWL, E-Business u. E-Government (Veit -2013)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Veit, Daniel J. ; Weidlich, Anke (2007) Preissegmentierung im deutschen Strommarkt - Ein interaktives Pricing-Konzept im Retail-Markt. Bauer, Hans H. Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet München 165-180 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item