Kundenprofitabilitätsrechnung als Aufgabe des Marketingcontrolling


Homburg, Christian



URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-8349-9215-4_19
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
Page range: 397-418
Publisher: Bayón, Tomás
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-0644-1 , 978-3-8349-9215-4
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian (2007) Kundenprofitabilitätsrechnung als Aufgabe des Marketingcontrolling. Bayón, Tomás Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag Wiesbaden 397-418 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item