Adoptionsbarrieren bei Produktinnovationen: Kundenseitige und unternehmerische Herausforderungen des Neuproduktmanagements


Kuester, Sabine ; Heß, Silke C.


URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-8349-9215-4_5
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
Page range: 77-96
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bayón, Tomás
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-38349-0644-1
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Marketing & Innovation (Kuester)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Heß, Silke C. (2007) Adoptionsbarrieren bei Produktinnovationen: Kundenseitige und unternehmerische Herausforderungen des Neuproduktmanagements. Bayón, Tomás Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag Wiesbaden 77-96 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Kuester, Sabine ; Heß, Silke C.

Google Scholar: Kuester, Sabine ; Heß, Silke C.

ORCID: Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Heß, Silke C.

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item