Gutenbergs Werk aus Sicht der heutigen Marketing-Forschung


Homburg, Christian ; Fürst, Andreas



URL: http://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/25620
Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB
Page range: 17-50
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler/GWV Fachverl.
ISSN: 0044-2372
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marketing , Forschung , Marketingforschung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Fürst, Andreas (2008) Gutenbergs Werk aus Sicht der heutigen Marketing-Forschung. Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 17-50 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item