Kampagnendynamik: Der Nutzen des Rolling-Cross-Section Designs für die Kommunikationsforschung mit einem Beispiel aus der Wahlforschung


Holst, Christian ; Schmitt-Beck, Rüdiger ; Faas, Thorsten



Document Type: Article
Year of publication: 2006
The title of a journal, publication series: Planung & Analyse
Volume: 34
Issue number: 5
Page range: 54-58
Place of publication: Frankfurt a.M.
Publishing house: Dt. Fachverl.
ISSN: 0724-9632
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Politische Wissenschaft I (Schmitt-Beck)
Subject: 320 Political science

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Holst, Christian ; Schmitt-Beck, Rüdiger ; Faas, Thorsten (2006) Kampagnendynamik: Der Nutzen des Rolling-Cross-Section Designs für die Kommunikationsforschung mit einem Beispiel aus der Wahlforschung. Planung & Analyse Frankfurt a.M. 34 5 54-58 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item