Das Mannheimer Informationssystem für Studieninteressierte der Sozialwissenschaften: Führt ein Erwartungstest als Self-Assessment tatsächlich zu korrekteren Erwartungen bei Studienanfängern?


Vent, Svea ; Erdfelder, Edgar


Document Type: Book chapter
Year of publication: 2009
Book title: Self-Assessment an Hochschulen : Von der Studienfachwahl zur Profilbildung
The title of a journal, publication series: Applied Research in Psychology and Evaluation
Volume: 4
Page range: 99-110
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Rudinger, Georg
Place of publication: Göttingen
Publishing house: V&R Unipress
ISBN: 978-3-89971-725-9
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Psychologie III (Erdfelder)
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology
Subject headings (SWD): Studienanfänger , MISS , Erwartung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Vent, Svea ; Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981 (2009) Das Mannheimer Informationssystem für Studieninteressierte der Sozialwissenschaften: Führt ein Erwartungstest als Self-Assessment tatsächlich zu korrekteren Erwartungen bei Studienanfängern? Rudinger, Georg Self-Assessment an Hochschulen : Von der Studienfachwahl zur Profilbildung Applied Research in Psychology and Evaluation Göttingen 4 99-110 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Vent, Svea ; Erdfelder, Edgar

Google Scholar: Vent, Svea ; Erdfelder, Edgar

ORCID: Vent, Svea ; Erdfelder, Edgar ORCID: 0000-0003-1032-3981

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item