Französisch und Englisch im Übergang zum Gymnasium - Chronologie einer Tragödie im deutschen Südwesten


Müller-Lancé, Johannes



Document Type: Conference or workshop publication
Year of publication: 2008
Book title: Mehrsprachigkeit als Schlüsselkompetenz : Theorie und Praxis in Lehr- und Lernkontexten; Akten zur gleichnamigen Sektion des XXX. Deutschen Romanistentages an der Universität Wien (22. bis 27. September 2007)
The title of a journal, publication series: Romanische Sprachen und ihre Didaktik
Volume: 17
Page range: 109-131
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Frings, Michael
Place of publication: Stuttgart
Publishing house: Ibidem-Verl.
ISBN: 978-3-89821-856-6
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Romanische Sprach- u. Medienwissenschaft II (Müller-Lancé)
Subject: 400 Language, linguistics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Müller-Lancé, Johannes Französisch und Englisch im Übergang zum Gymnasium - Chronologie einer Tragödie im deutschen Südwesten. Frings, Michael Romanische Sprachen und ihre Didaktik 17 109-131 In: Mehrsprachigkeit als Schlüsselkompetenz : Theorie und Praxis in Lehr- und Lernkontexten; Akten zur gleichnamigen Sektion des XXX. Deutschen Romanistentages an der Universität Wien (22. bis 27. September 2007) (2008) Stuttgart [Conference or workshop publication]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item