Strategien und Probleme der Klientenprofessionalisierung : Eine empirische Untersuchung zum Einkauf von Beratungsdienstleistungen


Zedler, Christien



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2009
Place of publication: Göttingen
Publishing house: Cuvillier
ISBN: 978-3-86955-201-9 , 3-86955-201-8 , 978-3-7369-3201-2
University: Universität Mannheim
Evaluator: Kieser, Alfred
Date of oral examination: 2 December 2009
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Organisation (Kieser Em)
Subject: 330 Economics
Abstract: Unternehmen ; Unternehmensberatung ; Nachfrage ; Organisationstheorie ; Interaktionssystem ; Projektkontrolle

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Zedler, Christien (2009) Strategien und Probleme der Klientenprofessionalisierung : Eine empirische Untersuchung zum Einkauf von Beratungsdienstleistungen. Göttingen [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item