Markentransfer: Erfolgs- und Misserfolgsfaktoren auf der Basis sozialpsychologischer Forschung


Greifeneder, Rainer ; Bless, Herbert ; Wänke, Michaela



Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Wirtschaftspsychologie
Volume: 10
Issue number: 4
Page range: 40-52
Place of publication: Lengerich
Publishing house: Pabst Science Publ.
ISSN: 0945-6201, 1615-7729
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Mikrosoziologie u. Sozialpsychologie (Bless)
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Greifeneder, Rainer ; Bless, Herbert ; Wänke, Michaela (2009) Markentransfer: Erfolgs- und Misserfolgsfaktoren auf der Basis sozialpsychologischer Forschung. Wirtschaftspsychologie Lengerich 10 4 40-52 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item