Kundenidentifikation als Basis von Kundenloyalität: Theoretische und empirische Grundlagen für eine Umsetzung in der Unternehmenspraxis


Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Maeder, Ralf



Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB
Volume: 78
Issue number: 9
Page range: 923-950
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler/GWV Fachverl.
ISSN: 0044-2372
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Maeder, Ralf (2008) Kundenidentifikation als Basis von Kundenloyalität: Theoretische und empirische Grundlagen für eine Umsetzung in der Unternehmenspraxis. Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 78 9 923-950 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item