Emotionale Kundenbindung im Mobilfunkmarkt


Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Mühl, Johannes C. M.



URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-85296-4_6
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2008
Book title: Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : Strategien, Konzepte und Instrumente
Page range: 91-108
Publisher: Bauer, Hans H.
Place of publication: Heidelberg [u.a.]
Publishing house: Springer
ISBN: 978-3-540-85295-7 , 978-354-08529-6-4
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Mühl, Johannes C. M. (2008) Emotionale Kundenbindung im Mobilfunkmarkt. Bauer, Hans H. Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : Strategien, Konzepte und Instrumente Heidelberg [u.a.] 91-108 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item