Wertgenerierung für Kunden und Unternehmen - Wie können Unternehmen Kundennutzen in Kundenwert transformieren?


Böhrs, Sandra ; Hammerschmidt, Maik ; Krämer, Andreas ; Bauer, Hans H.



URL: https://www.uni-goettingen.de/de/document/download...
Additional URL: https://www.jstor.org/stable/24186440
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 63
Issue number: 3
Page range: 307-326
Place of publication: Zürich
Publishing house: Versus
ISSN: 0042-059X
Related URLs: http://docplayer.org/1940011-Wertgenerierung-fuer-kunden-und-unternehmen-wie-koennen-unternehmen-kundennutzen-in-kundenwert-transformieren.html
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Böhrs, Sandra ; Hammerschmidt, Maik ; Krämer, Andreas ; Bauer, Hans H. (2009) Wertgenerierung für Kunden und Unternehmen - Wie können Unternehmen Kundennutzen in Kundenwert transformieren? Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Zürich 63 3 307-326 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item