Integration als Garant erfolgreicher Markenkommunikation: Eine empirische Untersuchung im B-to-B-Markt


Bauer, Hans H. ; Donnevert, Tobias ; Wetzel, Hauke ; Merkel, Jan



URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-8349-8742-6_27
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2009
Book title: B-to-B-Markenführung : Grundlagen - Konzepte - Best Practice
Page range: 613-634
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Baumgarth, Carsten
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-1738-6 , 978-3-8349-8742-6
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Donnevert, Tobias ; Wetzel, Hauke ; Merkel, Jan (2009) Integration als Garant erfolgreicher Markenkommunikation: Eine empirische Untersuchung im B-to-B-Markt. Baumgarth, Carsten B-to-B-Markenführung : Grundlagen - Konzepte - Best Practice Wiesbaden 613-634 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item