Erlebnismarketing für virtuelle Brand Communities : wie Conventions bei der Umsetzung helfen können


Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Eckardt, Sabine



URL: https://issuu.com/mcon/docs/mcon-visions-ausgabe-1...
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: m:convisions : das m:con-Magazin für die Kongress-Branche
Volume: 2009
Issue number: 10
Page range: 10-13
Place of publication: Mannheim
Publishing house: m:con
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Eckardt, Sabine (2009) Erlebnismarketing für virtuelle Brand Communities : wie Conventions bei der Umsetzung helfen können. m:convisions : das m:con-Magazin für die Kongress-Branche Mannheim 2009 10 10-13 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item