Professionalisierung des Preismanagements auf Business-to-Business-Märkten: Die Rolle der Marktorientierung und der Unternehmenskultur


Totzek, Dirk ; Alavi, Sascha



DOI: https://doi.org/10.1007/BF03372835
URL: https://link.springer.com/article/10.1007/BF033728...
Document Type: Article
Year of publication: 2010
The title of a journal, publication series: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
Volume: 62
Issue number: 8
Page range: 533-562
Place of publication: Köln ; Wiesbaden
Publishing house: Westdt. Verlag ; Springer
ISSN: 0341-2687 , 0036-6196
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Totzek, Dirk ; Alavi, Sascha (2010) Professionalisierung des Preismanagements auf Business-to-Business-Märkten: Die Rolle der Marktorientierung und der Unternehmenskultur. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf Köln ; Wiesbaden 62 8 533-562 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item