Performancemaße zur Leistungsbewertung von Marketing- und Vertriebsmanagern: Ergebnisse einer branchenübergreifenden empirischen Studie


Homburg, Christian ; Artz, Martin



DOI: https://doi.org/10.15358/0935-0381-2010-8-9-448
URL: https://elibrary.vahlen.de/10.15358/0935-0381-2010...
Document Type: Article
Year of publication: 2010
The title of a journal, publication series: Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
Volume: 22
Issue number: 8/9
Page range: 448-455
Place of publication: München
Publishing house: Beck
ISSN: 0935-0381
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Artz, Martin (2010) Performancemaße zur Leistungsbewertung von Marketing- und Vertriebsmanagern: Ergebnisse einer branchenübergreifenden empirischen Studie. Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung München 22 8/9 448-455 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item