Werden Jungen von Lehrerinnen bei den Übergangsempfehlungen für das Gymnasium benachteiligt? Eine Analyse auf Basis der IGLU-Daten


Neugebauer, Martin



URL: http://dx.doi.org/10.1007/978-3-531-92779-4_10
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2011
Book title: Geschlechtsspezifische Bildungsungleichheiten
Page range: 235-260
Publisher: Hadjar, Andreas
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: VS Verl. für Sozialwiss.
ISBN: 978-3-531-17288-0 , 978-3-531-92779-4
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Mannheim Centre for European Social Research - Research Department A
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item