Das eigene Geschäftsmodell verstehen


Homburg, Christian ; Totzek, Dirk



Additional URL: https://www.springerprofessional.de/das-eigene-ges...
Document Type: Article
Year of publication: 2011
The title of a journal, publication series: Sales-Business : das Entscheidermagazin für Vertrieb und Marketing
Volume: 20
Issue number: 7/8
Page range: 18-20
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler, Springer Fachmedien
ISSN: 1616-7902
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Totzek, Dirk (2011) Das eigene Geschäftsmodell verstehen. Sales-Business : das Entscheidermagazin für Vertrieb und Marketing Wiesbaden 20 7/8 18-20 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item