Interaktion in Web-Communities als Erfolgsfaktor der Erlebniskommunikation


Bauer, Hans H. ; Botzenhardt, Achim ; Heinrich, Daniel



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-642-21133-1_8
Document Type: Book chapter
Year of publication: 2012
Book title: Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
Page range: 135-149
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bauer, Hans H.
Place of publication: Berlin [u.a.]
Publishing house: Springer
ISBN: 978-3-642-21133-1 , 978-3-642-21132-4
Publication language: German
Institution: Business School > Wirtschaftsinformatik IV (Mädche -2015)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Botzenhardt, Achim ; Heinrich, Daniel (2012) Interaktion in Web-Communities als Erfolgsfaktor der Erlebniskommunikation. Bauer, Hans H. Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis Berlin [u.a.] 135-149 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item