Der Forschungsstand: Rezeption und Wirkung von In-Game-Werbung


Sowka, Alexandra ; Roth, Franziska S.



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2011
Book title: Werbung in Computerspielen : Herausforderungen für Regulierung und Medienpädagogik
The title of a journal, publication series: Schriftenreihe Medienforschung der Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
Volume: 70
Page range: 43-52
Publisher: Dörr, Dieter
Place of publication: Berlin
Publishing house: Vistas-Verl.
ISBN: 978-3-89158-556-6
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien IV (Vorderer)
Subject: 070 News media, journalism, publishing

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Sowka, Alexandra ; Roth, Franziska S. (2011) Der Forschungsstand: Rezeption und Wirkung von In-Game-Werbung. Dörr, Dieter Werbung in Computerspielen : Herausforderungen für Regulierung und Medienpädagogik Schriftenreihe Medienforschung der Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen Berlin 70 43-52 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item