Rezeption und Wirkung von In-Game-Werbung: Ein experimenteller Vergleich von Kindern und Erwachsenen


Sowka, Alexandra ; Roth, Franziska S. ; Klimmt, Christoph ; Daschmann, Gregor



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2011
Book title: Werbung in Computerspielen : Herausforderungen für Regulierung und Medienpädagogik
The title of a journal, publication series: Schriftenreihe Medienforschung der Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
Volume: 70
Page range: 151-174
Publisher: Dörr, Dieter
Place of publication: Berlin
Publishing house: Vistas-Verl.
ISBN: 978-3-89158-556-6
ISSN: 1862-1090
Publication language: German
Institution: School of Humanities > Medien- und Kommunikationswisseschaft (Vorderer 2010-)
Subject: 070 News media, journalism, publishing




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item