Verhaltensbeeinflussung durch Sozialmarketing : Eine Analyse der Gestaltungsmöglichkeiten


Thaler, Julia



DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-4271-5
URL: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-8349-...
Document Type: Book
Year of publication: 2012
The title of a journal, publication series: Marktorientiertes Nonprofit-Management
Volume: 2
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer Gabler
ISBN: 978-3-8349-4270-8 , 978-3-8349-4271-5
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig 2008-)
Subject: 650 Management
Additional information: Zugl.: Mannheim, Univ., Diss., 2012 u.d.T.: Gestaltungsmöglichkeiten des Sozialmarketing zur wirksamen Verhaltensänderung




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Thaler, Julia

Google Scholar: Thaler, Julia

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item