Mit hochveredelten Printmedien ein Leseerlebnis schaffen


Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Hampel, Stefan



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2012
Book title: Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
Page range: 251-273
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Bauer, Hans H.
Place of publication: Berlin [u.a.]
Publishing house: Springer
ISBN: 978-3-642-21132-4
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Heinrich, Daniel ; Hampel, Stefan (2012) Mit hochveredelten Printmedien ein Leseerlebnis schaffen. Bauer, Hans H. Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis Berlin [u.a.] 251-273 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item