The Impact of Brand Equity on Customer Acquisition, Retention, and Profit Margin


Stahl, Florian ; Heitmann, Mark ; Lehmann, Donald R. ; Neslin, Scott A.



DOI: https://doi.org/10.1509/jm.10.0522
URL: http://journals.ama.org/doi/abs/10.1509/jm.10.0522...
Document Type: Article
Year of publication: 2012
The title of a journal, publication series: Journal of Marketing : JM
Volume: 76
Issue number: 4
Page range: 44-63
Place of publication: Thousand Oaks, CA
Publishing house: Sage Publishing
ISSN: 0022-2429 , 1547-7185
Publication language: English
Institution: Business School > Quantitatives Marketing und Konsumentenverhalten (Stahl 2013-)
Subject: 330 Economics




Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item