Versionierung und Preisbündelung bei digitalen Produkten: Welche Formen der Differenzierung erhöhen die Nachfrage und den Umsatz?


Stahl, Florian ; Herrmann, Andreas



URL: http://www.wiso-net.de/genios1.pdf?START=0A1&ANR=9...
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 63
Issue number: 3
Page range: 327-345
Place of publication: Baden-Baden
Publishing house: Nomos
ISSN: 0042-059X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Quantitatives Marketing (Stahl 2013-)
Subject: 330 Economics

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Stahl, Florian ; Herrmann, Andreas

Google Scholar: Stahl, Florian ; Herrmann, Andreas

ORCID: Stahl, Florian ORCID: 0000-0002-2846-3424 ; Herrmann, Andreas

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item