Kundenintegration in die Neuproduktentwicklung : eine Betrachtung der Konsumgüterindustrie


Schuhmacher, Monika C.



Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2010
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-2286-1
University: Universität Mannheim
Evaluator: Kuester, Sabine
Date of oral examination: 30 September 2009
Publication language: German
Institution: Business School > Marketing & Innovation (Kuester 2005-)
Subject: 330 Economics
Abstract: Durch eine Analyse der Kundenintegration in die Konsumgüterentwicklung untersucht Monika Christine Schuhmacher den Einfluss der Kundenintegration auf den Neuprodukterfolg von Konsumgütern, sowie eine optimale Ausgestaltung dieser Kundenintegration.




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item